رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

شرط بازگشایی مدارس همراهی و همدلی همگانی است

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جلسه شورای معاونین گفت بازگشایی مدارس به یک اهتمام همگانی اعم از کادر مدارس، اولیا و دانش‌آموزان نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شرط بازگشایی مدارس همراهی و همدلی همگانی است

رضا داورزنی در جلسه شورای معاونین، بازگشایی مدارس را مشروط بر همراهی و همدلی همگانی دانست و گفت: دستورالعمل‌های ارسالی از اداره کل در موضوع بازگشایی مدارس کاملا واضح و شفاف است، بنابراین مدیران مدارس، بخشنامه ها و اطلاعیه‌های ارسالی در این خصوص را ضمن تبیین برای همکاران و عوامل اجرایی در منظر دید بازدیدکنندگان مختلف از جمله اولیاء دانش‌آموزان قرار دهند.

وی گفت: بازدیدها از مدارس در حوزه مستندات لازم مدارس از جمله تشکیل انجمن اولیا و مربیان، کمیته سلامت مدارس و ساماندهی امور مختلف با دقت بیشتر رصد و بازخورد داده شود. در بازدید از مدارس و رصد تصمیمات مدارس نسبت به موضوعات مختلف از جمله بازگشایی مدارس ارائه مستندات مصوبات شورای مدرسه، انجمن اولیا و مربیان مدنظر بازدید کنندگان باشد.

داورزنی خاطرنشان کرد: سلامت دانش آموزان خط قرمز ما است و همگان بر آسیب های عدم حضور دانش آموزان در مدارس اذعان دارند اما این کافی نیست و باید در امر بازگشایی مدارس مطابق دستورالعمل های ابلاغی نیز همراهی و همکاری لازم را با مدارس داشته باشیم تا با حضور ترکیبی و تدریجی دانش آموزان در مدارس، شاهد پیشرفت روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار