۴ هزار بسته بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان مهر بانشاط به مدارس خراسان رضوی اعزام شد

مشهد(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس استان خراسان رضوی گفت۴ هزار بسته بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان مهر بانشاط با اعتبار ۸۷ میلیارد ریال به مدارس استان اعزام شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
۴  هزار بسته بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان مهر بانشاط به مدارس خراسان رضوی اعزام شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، صفدر سلطانی در این مراسم با بیان اینکه تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت، منطبق و مطابق با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شوند اظهار کرد: تامین تجهیزات ورزشی و بهداشتی با توجه به بازگشایی حضوری مدارس، کمک شایانی به ارتقاء سلامت جسمانی دانش آموزان می کنند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار بسته بهداشتی و ورزشی در قالب کاروان مهر بانشاط با اعتبار ۸۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به مدارس استان اعزام می شوند افزود: کاروان مهر با نشاط بزرگترین کارخانه تجهیزات ورزشی و بهداشتی سطح کشور به شمار می رود که حدود نیمی از مدارس استان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان افزود: سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده استان از ٠/١١ به ٠/١٨ متر مربع افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار