معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مهمترین اولویت معاونت سوادآموزی شناسایی و تحت پوشش بردن و آموزش بی‌سوادان است

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت آموزش سواد و مهارت بصورت همسو در جهت ارتقای سطح سواد و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان برای حذف بی‌سوادی و پرورش سرمایه‌های انسانی از برنامه‌های اساسی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۲۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین اولویت معاونت سوادآموزی شناسایی و تحت پوشش بردن و آموزش بی‌سوادان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی گفت: اهمیت سوادآموزی مسئله بسیار مهمی است که پس از پیروزی انقلاب و تدبیر امام خمینی(ره) اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورده است.

وی در بخشی از سخنان خود شناسایی و مدیریت اشخاص بازمانده از تحصیل را مهم دانست و گفت: این اشخاص در سنین مختلف دسته‌بندی و نسبت به آموزش آنها اقدامات لازم صورت گیرد، همچنین اگرچه بحث سوادآموزی در تمامی سنین بسیار حائز توجه و اهمیت است اما لازم است افراد در سنین کمتر و جوانان در اولویت سوادآموزی قرار بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لازم است بازماندگان از تحصیل در گروه سنین 10 تا 49 سال در اولویت اول و گروه سنی بالاتر در اولویت بعدی قرار گیرند، تصریح کرد: آموزش و پرورش سازمان مهمی است که هرگونه سرمایه‌گذاری در این نهاد ثمرات فراوانی را برای جامعه به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که تربیت و آموزش در این قشر در تمام ارکان و عناصر جامعه مفید خواهد بود.

زینالی ضمن تاکید بر شناسایی و تحت پوشش بردن بی سوادان، بر سازماندهی مناسب، استفاده از تمامی ظرفیت ها و آموزش مهارت‌آموزی همسو با سوادآموزی در جهت ریشه‌کنی بی‌سوادی را از برنامه‌های معاونت سوادآموزی استان برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار