مفقود شدن ۸ کوهنورد در ارتفاعات شمال تهران؛ عملیات جست‌وجوی هوایی آغاز شد

تهران (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه هشت نفر از کوهنوردان در قله ریزان منطقه افجه مفقود شده‌اند، گفت تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران ‌از شب گذشته در حال جست‌وجوی کوهنوردان هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مفقود شدن ۸ کوهنورد در ارتفاعات شمال تهران؛ عملیات جست‌وجوی هوایی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی اظهار کرد: ساعت ۱۸ روز پنجشنبه، ۲۹ آذر ۱۴۰۰، هشت نفر از کوهنوردان در قله ریزان منطقه افجه مفقود شدند که گزارش این مفقودی، ساعت ۲۱:۳۴ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: پس از دریافت گزارش، یک تیم پنج نفره جست‌وجو و نجات از پایگاه امداد و نجات کوهستان دربند به منطقه اعزام و عملیات جست‌وجو در مناطق دشت هویج، یال غربی آتش کوه به سمت قله آغاز شد که این عملیات تا ساعت ۶ بامداد امروز ادامه داشت اما متأسفانه در محل های اعلامی از قبل، هیچ کدام از کوهنوردان پیدا نشده و ارتباطی با این هشت نفر برقرار نشده است.

فتحی بیان کرد: امروز سه تیم عملیاتی دیگر از جمعیت هلال احمر استان تهران و سه تیم هم از هیأت کوهنوردی استان تهران به محل حادثه اعزام شدند تا عملیات جست‌وجو مجدداً آغاز شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران نیز در سازمان امداد و نجات مستقر شده و همراه تیم امداد هوایی همراه با بالگرد به منطقه اعزام و عملیات جست‌وجوی هوایی کوهنوردان مفقودی آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار