تیم ملی تنیس ایران به مرحله حذفی جام دیویس صعود کرد

تهران (پانا) - تیم ملی تنیس ایران امروز (پنجشنبه) در سومین روز رقابت‌های دیویس کاپ به میزبانی بحرین با برتری برابر کامبوج و کسب سه پیروزی پیاپی به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم ملی تنیس ایران به مرحله حذفی جام دیویس صعود کرد

در نخستین مسابقه بخش انفرادی امروز سینا مقیمی‌ موفق شد با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) از سد سامیانگ لانگ عبور کند و در دومین دیدار بخش انفرادی حمیدرضا نداف به مصاف کنی بون دیگر نماینده کامبوج رفت که ست نخست این دیدار با نتیجه (۴-۶ ) به سود تنیسور حریف به پایان رسید.

نداف در ست دوم با نتیجه (۱-۶ ) به پیروزی دست یافت وست سوم با نتیجه ( ۲-۶) به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان پس از برتری در دو دیدار انفرادی، در بخش دو نفره با ترکیب امیر حسین بادی و علی یزدانی به مصاف تیم کامبوج رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ( ۲-۶ و ۳-۶) به نفع تیم ایران به پایان یافت و تیم ملی کشورمان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم های قرقیزستان، یمن و کامبوج به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی راه یافت.

مرحله گروهی این مسابقات امروز به پایان می رسد و فردا(جمعه) با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، ۶ تیم برتر حریفان خود را در مرحله حذفی می‌شناسند.

مسابقات گروه چهار آسیا واقیانوسیه از ۲۶ مهرماه با حضور کشورهای ایران، بحرین،کامبوج،گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات در شهر منامه در حال برگزاری است و از بین تیم‌های برتر سه تیم به گروه سه آسیا واقیانوسیه صعود می‌کنند.

ترکیب تنیس ایران را حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می‌کنند. این رویداد اول آبان ماه پایان می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار