استاندار جدید همدان معرفی شد

همدان (پانا) - سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان و در شرایطی که فضای سیاسی استان متأثر از نوعی بلاتکلیفی در مدیریت ارشد و دچار فراز و فرودهایی شده بود، علیرضا قاسمی‌‌فرزاد به عنوان استاندار جدید همدان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار جدید همدان معرفی شد

به گزارش همدان پیام، چهره بومی و شناخته شده‌ای که با توجه به سوابق درخشان در حوزه مدیریت اجرایی و سیاسی از جمله مدیریت حراست دفتر مرکزی و همزمان مدیرکل حراست ستاد مبارزه با موادمخدر نهاد ریاست‌جمهوری، مدیرکل سازمان‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، فرمانداری دماوند، مدیرکلی هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری همدان، حضور او در رأس مدیریت اجرایی استان بسیار حائز اهمیت است.
قاسمی‌فرزاد هم استان را خوب می‌شناسد، هم با مقدورات و محذورات استان آشناست و هم از روحیه و انگیزه کافی برای برداشتن گام‌های محکم و قوی در جهت توسعه برخوردار است.
از این‌رو بومی بودن، توانمندی، تجرب و تعهد از جمله ویژگی‌های استاندار جدید است که با تکیه بر آنها می‌توان نقاط روشن و امیدبخشی را برای آینده استان متصور شد.
نگاه مدیر ارشد استان بر آن است که آنچه "به عنوان وظیفه بر عهده ما گذاشته می‌شود یا خواسته می‌شود اگر در توانمان باشد با کمال میل انجام می‌دهیم و اجابت می‌کنیم".
بر اساس این نگاه، قاسمی‌فرزاد را باید در جایگاه مدیری مسئول و تکلیف‌گرا دید که به‌طورقطع با برنامه به استان بازگشته است و می‌خواهد با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در ابعاد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روند توسعه را در استان سرعت ببخشد.
البته استاندار جدید خود بهتر از هرکسی می‌داند که حرکت در این مسیر پرفراز و فرود آسان نیست و باید طرح‌های نو درانداخت تا بتوان گام‌های جدی در جهت توسعه برداشت.
بر این اساس ما نیازمند تعاملی دوسویه و متقابل میان مدیریت ارشد استان و تمامی فعالان و بخش‌های تأثیرگذار در توسعه همه‌جانبه و پایدار هستیم؛ به گونه‌ای که از یکسو استاندار جدید توجه کافی و اهتمام ویژه به ظرفیت‌های موجود و تلاش برای بهره‌گیری از آن با نگاه فراگیر داشته باشد و از سوی دیگر آن بخش‌های فعال و تأثیرگذار حتی منتقد و به ظاهر غیرهمسو، اما دلسوز استان به کمک و یاری مدیر ارشد استان بشتابند تا برنامه‌های دولت برای توسعه استان در ابعاد مختلف به اجرا درآید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار