معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴:

ساحت تربیتی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی، ساحت‌های حوزه تربیتی و پرورشی است

تهران(پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴، دو رویکرد اصلی ترویج و تعمیق آموزه های دینی و الهی بر اساس قرآن و عترت و بر بستر گام دوم انقلاب و فعالیت‌های پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را رویکردهای اصلی این معاونت عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ساحت تربیتی، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی، ساحت‌های حوزه تربیتی و پرورشی است

جلسه هماهنگی معاونین و مربیان پرورشی مدارس، با حضور محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ و سید محمد مهدی طه حسینی؛ کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز، به صورت مجازی، در سامانه مدرسین و برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ در جلسه مجازی معاونین پرورشی منطقه گفت: در سال تحصیلی جدید با دو رویکرد اصلی در معاونت پرورشی پیش می رویم که اولین رویکرد ما، ترویج و تعمیق آموزه های دینی و الهی بر اساس قرآن و عترت و بر بستر گام دوم انقلاب است.

عدل لاله در ادامه افزود: دومین رویکرد ما فعالیت‌های پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های نماز در مدارس عنوان کرد: زنگ نماز مدارس، برگزاری نماز جماعت مدارس، اجرای برنامه پیوند مسجد و مدرسه، برگزاری پیش اجلاس های نماز از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش منطقه در حوزه نماز خواهد بود.

وی به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و شش ساحت ارزشمند در حوزه تربیت و آموزش نسل آینده اشاره کرد و افزود: ساحت تربیتی، اعتقادی، اجتماعی، سیاسی از جمله ساحت‌های ارزشمند حوزه تربیتی و پرورشی است که در کنار ساحت زیستی، زیبا شناختی، اقتصادی، حرفه‌ای و علمی و فناوری مورد توجه و اهتمام است.

عدل لاله در پایان از تلاش معاونین و مربیان پرورشی مدارس تقدیر و تشکر نمود و از برگزاری جلسات مستمر در حوزه های مختلف پرورشی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار