مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش ‌و‌ پرورش:

مهمترین مسئولیت انجمن اولیاء و مربیان، توانمندسازی خانواده در تربیت صحیح فرزند است

تهران (پانا) - در نشست مدرسان خانواده که با حضور مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش ‌و‌ پرورش و معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزارشد،بر اهمیت نقش این انجمن در تربیت صحیح فرزندان تاکید شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین مسئولیت انجمن اولیاء و مربیان، توانمندسازی خانواده در تربیت صحیح فرزند است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نور علی عباسپور، مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش ‌و‌ پرورش در سومین روز از هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان با حضور در جمع مدرسان خانواده شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک این هفته از تدوین اساسنامه‌ جدید انجمن اولیاء و مربیان خبر داد که جایگاهی قدرتمند را برای انجمن اولیاء و مربیان پیش بینی کرده است.

وی بر توانمند‌سازی خانواده‌ها در تربیت فرزند در نظام تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: در این بین ساز و کارهایی ایجاد خواهد شد تا ارتباط میان خانواده‌ها و مدرسه تحکیم شود و با اجرای این اساسنامه، نقش اولیاء و مربیان به طور واضح و روشن مشخص شده و ساز و کارهایی به منظور تقویتِ این ارتباط پیش بینی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: جایگاه مدرسان خانواده در نظام تعلیم و تربیت از اهمیت بالایی برخوردار است و در شرایط حال حاضر و آسی‌های حاصل از بیماری کرونا مهمترین نقش را در بهبود شرایط روحی و روانی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

در این برنامه بهزاد دهنوی رئیس اداره مشاوره دفتر انجمن اولیاء و مربیان و محمد رضا ولی زاده رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار