«محور مهربانی» ویژه برنامه هفته وحدت

تهران (پانا) - پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامه«محور مهربانی»از رادیو تهران است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
«محور مهربانی» ویژه برنامه هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ رضا صفری، تهیه کننده ویژه برنامه هفته وحدت و همدلی از رادیو تهران گفت: ویژه برنامه«محور مهربانی» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که در قالب مجله رادیویی با موضوع هفته وحدت و با محور محبت و مهربانی پیامبر رحمت (ص) به مدت یک هفته از ساعت 22 روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی با اشاره به اهداف اصلی برنامه افزود: پاسداشت مقام و عظمت پیامبر اکرم(ص)، هفته وحدت و تبیین محبت و مهربانی از اهداف اصلی برنامه«محور مهربانی» است. با توجه به اتفاقات اخیر در دنیا، بخشی از برنامه درباره هتک حرمت پیامبر(ص) و به لزوم تبیین این نکته که اسلام دین محبت است، می پردازد.

به گفته این تهیه کننده؛ ویژه برنامه«محور مهربانی» همراه با آیتم های متنوعی تقدیم حضور مخاطبان می شود؛ همچون مرور اخلاق و آداب پیامبر اکرم(ص) از کتاب سنن النبی، قصه های مهربانی پیامبر عظیم ، روایت میلاد و عظمت های آن، تبیین جایگاه محبت در دین و مهربانی پیامبر اکرم(ص) برای تقریب مذاهب.

صفری با بیان دیگر بخش های برنامه افزود: "روایت" داستان هایی با موضوع میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) است، بخش"کارشناسی" برنامه به مهربانی پیامبر، آثار و برکات ایشان اختصاص یافته است و در بخشی با عنوان"سنن النبی" سیره ، آداب و اخلاق پیامبر اسلام(ص) مرور می شود.

نویسنده و آیتم ساز رضا صفری، راوی مهدی رستمی و کارشناس مهدی امین فروغی عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار