افزایش ۱۲ درصدی بستر‌ی‌های کرونایی نسبت به هفته گذشته در رشت

رشت (پانا) - فرماندار رشت از افزایش ۱۲ درصدی بستر‌ی‌های کرونایی نسبت به هفته گذشته در رشت خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۲ درصدی بستر‌ی‌های کرونایی نسبت به هفته گذشته در رشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود ۶۵ درصد رسیده که به نسبت به هفته گذشته نشان دهنده کاهش است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از انتشار و ابتلا به کرونا همه باید دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا را رعایت کنند و این مهم باید در اصناف با دقت انجام شود.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه بازدیدها از واحدهای صنفی با جدیدت ادامه یابد، گفت: هفته گذشته از ۲ هزار و ۱۲۳ واحد صنفی در این شهرستان بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۱۱۹ اخطار انجام گرفت و ۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

فتح اللهی در ادامه با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان رشت افزود: تاکنون ۹۴۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن در شهرستان رشت به گروه های هدف تزریق شد که از این تعداد ۶۳۷ هزار دز نخست و ۳۰۵ هزار و ۵۰۰ دز دوم را شامل می شود.

وی بیان کرد: در آمار مربوط به واکسیناسیون با در نظر گرفتن جمعیت ۱۲ سال به بالا، شاهد تزریق ۸۳ درصد دز یک و ۴۰ درصد دز دوم در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون ۷۲ درصد از دانش آموزان شهرستان رشت دز نخست واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اظهار کرد: واکسن کرونا به ۴۷ هزار و ۲۴۰ دانش آموز شهرستان رشت تزریق شده است ضمن اینکه تا امروز بیش از ۹۲ درصد از معلمان شاغل در مدارس دولتی و ۸۰ درصد از معلمان شاغل در مدارس غیر دولتی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار