در جلسه کارگروه پرورشی قطب زاهدان صورت گرفت؛

تشریح و تبیین بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان با حضور در جلسه کارگروه پرورشی قطب زاهدان به تشریح و تبیین بازمهندسی اصول و فرآیندهای تشکیلات دانش‌آموزی پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح و تبیین بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان

محمود همت، در جلسه کارگروه پرورشی قطب زاهدان ضمن تشریح بازمهندسی انجام شده در تشکیلات سازمان دانش آموزی اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش با تمامی مسئولیت‌های سنگینی که برعهده دارد به تنهایی قادر به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان نیست، سازمان دانش‌آموزی به مثابه یک سازمان مکمل برای آموزش و پرورش برای آموزش و پرورش است تا خلاء فعالیت‌های پرورشی را جبران کند.

وی افزود: هر سازمانی برای رشد و پویایی باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز خود را بازمهندسی کند تا بتواند جوابگوی نیازهای جامعه باشد و سازمان دانش آموزی براساس این ایده به این امر مهم پرداخته است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی مبتنی بر تربیت استقرار یافته است، ادامه داد: این سازمان در روش‌های خود برای رسیدن به تربیت استمرار یافته تلاش می‌کند و بازمهندسی فعالیت تشکیلات پیشتازان در این راستا است.

همت تصریح کرد: بازمهندسی انجام شده در اصول و فرایندهای تشکیلات این سازمان در ۵ محور ساختار تشکیلات پیشتازان، نشانه ها، نمادها و علایم، محتوای آموزشی و کمیته‌های فنی اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای اصول و فرایندهای بازمهندسی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان مهمترین برنامه و اولویت اصلی سازمان دانش‌آموزی استان است.

مدیر سازمان دانش آموزی همچنین بر اجرای صحیح فرایند جذب و ساماندهی دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود این روند همچون سال های گذشته به نحو احسن در شهرستان ها و مناطق انجام شود.

گفتنی است در این جلسه معاونان پرورشی و تربیت بدنی و روسای ادارات دانش آموزی خاش، میرجاوه، نصرت آباد، تفتان، ناحیه یک و ناحیه 2 زاهدان حضور داشتند.

همچنین در این جلسه سند تحول تشکیلات دانش آموزی پیشتازان به اعضای کارگروه پرورشی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار