افزایش ۱۳ درصدی مردودی در مراکز معاینه فنی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت مردودی ناوگان‌ سنگین در آزمون‌های مراکز معاینه فنی استان ۱۳ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۳ درصدی مردودی در مراکز معاینه فنی استان اردبیل

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد گفت: در ۶ ماه گذشته ۲ هزار و ۶۹۳ دستگاه ناوگان سنگین در آزمون‌های مراکز معاینه فنی مردود شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این مهم ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از ۲۰ هزار وسلیه نقلیه عمومی سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: بیش از ۱۵ هزار وسلیه نقلیه در مرحله اول قبول شده اند و حدود ۲ هزار دستگاه ناوگان سنگین نیز پس از اصلاح و رفع عیب برگ معاینه فنی دریافت کرده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه ۸۶ درصد از ناوگان‌های سنگین و نیمه سنگین استان در آزمون‌های معاینه فنی قبول شده و برگ معاینه فنی دریافت کرده اند خاطرنشان کرد: ۴ مرکز معاینه فنی خودور‌های سنگین و نیمه سنگین در استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار