توسعه خدمات رفاهی و درمانی، اولویت آموزش و پرورش استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت توسعه خدمات رفاهی، درمانی و بهبود وضع معیشت فرهنگیان جزو اولویت‌های آموزش و پرورش استان است که در این مورد اقدامات خوبی انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه خدمات رفاهی و درمانی، اولویت آموزش و پرورش استان اردبیل

احمدناصری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین افتتاح مجموعه رفاهی و آموزشی (خانه معلم) شهرستان نمین ضمن قدردانی از عوامل عملیاتی و حامیان اجرایی این پروژه در سطح ملی و استانی، ایجاد چنین مجموعه با ارزش وماندگاری را به فرهنگیان این شهرستان تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه در 2200 مترمربع احداث شده و ساخت آن از سال 1397 شروع شده است، اظهار کرد: برای اتمام این مجموعه 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از منابع داخلی هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در راستای سیاست های وزارت آموزش و پرورش در خصوص ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی همچنین جلب مشارکت های مردمی برای توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی و تمرکززدایی و تفویض اختیار، توسعه خدمات درمانی، رفاهی و بهبود وضع معیشت فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش استان قرار گرفته است.

ناصری، توسعه مراکز آموزشی، رفاهی و درمانی، افزایش سطح پوشش و ضریب نفوذ انواع بیمه ها، اعطای وام و تسهیلات به فرهنگیان، اقدام ملی مسکن، سرمایه گذاری بلندمدت در صندوق ذخیره فرهنگیان و تامین کالاهای اساسی را از جمله اقداماتی دانست که آموزش و پرورش استان در رابطه با بهبود وضع معیشت فرهنگیان انجام داده است.

وی با اشاره به بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک نمایندگان مجلس به مشکلات فرهنگیان واقف هستند و تصویب این طرح می تواند دغدغه همکاران فرهنگی را کاهش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار