در راستای دومین پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار»؛

اهدای 1500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - همزمان با دهه وقف و در راستای دومین پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» در سال جاری؛ 1500جلد کتاب توسط انجمن خیرین کتابخانه‌ ساز استان به مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان وقف شد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 1500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند فرهنگی توسط انجمن خیرین کتابخانه ساز استان در وقف 1500 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: وقف کتاب از همان آغاز صدر اسلام به عنوان عملی بسیار پسندیده بود و شناخت و احیای مجدد اینچنین فرهنگ های متمدن اسلامی و اجرایی کردن آن در وضعیت کنونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: وقف کتاب فرصت مناسبی برای رفع کمبودها و تحوّل و پیشرفت با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه استان و مشارکت عموم مردم در غنی سازی مجموعه کتابخانه های عمومی است.

معصومی گفت: این کتاب‌ها شامل کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، مذهبی، ادبیات و کمک درسی هستند که به کتابخانه های عمومی استان وقف شد.

آثار وقفی جمع آوری شده پس از بررسی های لازم کارشناسی، ثبت و برای استفاده عمومی در بین کتابخانه های سطح استان توزیع می شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از مردم، خیرین، مسئولان، مدیران، ناشران، فرهیختگان و نویسندگان استان دعوت کرد تا با وقف کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان به پویش «وقف کتاب، خیر ماندگار» بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار