در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان شد:

افزایش 15 درصدی جمعیت دانش‌آموزی با حضور 20 هزار اتباع جدید

تهران(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از افزایش 15 درصدی جمعیت دانش‌آموزی با حضور 20 هزار اتباع جدید در مناطق شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 15 درصدی جمعیت دانش‌آموزی با حضور 20 هزار اتباع جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: تراکم کلاس درس در شهرستان‌های استان تهران از میانگین 36 نفر هم گذشته و این در حالی است که میانگین تراکم کلاسی در کشور ۲۴ نفر است.

وی تصریح کرد: وجود تراکم بالا در مدارس با قدمت زیاد، باعث سرایت استرس و اضطراب به نیروی انسانی هم خواهد شد و این مهم در امر تعلیم و تربیت تاثیرگذار است.

این مقام مسئول اشاره کرد: با تقاضای بازنشستگی 4600 نفر با توجه به گذشت بیش از 30 سال خدمت رو به رو هستیم.

هاشمی همچنین از اضافه شدن 49 فضای فیزیکی خبر داد و افزود: با وجود افزایش این تعداد فضای فیزیکی کماکان با کمبود فضا مواجه هستیم و این تعداد فضای فیزیکی کفاف افزایش جمعیت را نخواهد داد.

پیگیری مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش استان، ساماندهی نیروی انسانی و ارائه گزارش از وضعیت موجود از جمله، پروژه مهر، بازگشایی مدارس، بازنشستگی،کسری نیرو، مهاجرت، پوشش حداکثری بازماندگان از تحصیل و...،جمع بندی، بیان انتظارات و سیاست‌های راهبردی از جمله مباحثی بود که در دستور کار شورا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار