برگزاری جلسه هماهنگی روحانیون طرح امین در آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت در دو سال گذشته کرونا تهدیدی برای فعالیت‌های پرورشی بود، اما این تهدید تبدیل به فرصت شد و در اکثر برنامه‌ها درخشش خوبی به وجود آمد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی روحانیون طرح امین در آموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه هماهنگی روحانیون طرح امین که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: وقتی روحانی طرح امین در مدرسه حضور داشته باشد ما به نوعی از نحوه اجرای فعالیت‌های پرورشی در کنار معاونین پرورشی راضی هستیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسه تبادل نظر و تعیین سیاست‌های همکاری با روحانیون طرح امین در واحدهای آموزشی است.

زارعی تصریح کرد: ما در دو سال گذشته کرونا را تهدیدی برای فعالیت‌های پرورشی می‌دانستیم، اما این تهدید تبدیل به فرصت شد و در اکثر برنامه‌ها درخشش خوبی داشتیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر از کسب ۷۳ رتبه در مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان‌های اسلامشهر در دوران کرونا خبر داد و گفت: سال گذشته برنامه‌های ما در شبکه شاد و از طریق کانال قرآن، نماز و عترت به صورت آنلاین برگزار شد و با استقبال خوبی همراه بود.

زارعی ابراز امیدواری کرد: با بازگشایی مدارس فعالیت‌های مرسوم مدارس به صورت حضوری پیگیری شود و راه‌اندازی کانال تبادلات تجربیات روحانیون طرح امین، همراهی در فعالیت‌های منطقه‌ای،اشتراک گذاشتن طرح‌ها در سطح منطقه همراه با تبادل نظر و بازدید از فعالیت‌های داخل مدارس را پیشنهاد کرد.

در ادامه این جلسه،حجت‌الاسلام محمدجعفر اکبریان، مسئول طرح امین در آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: در صورت بازگشایی واحدهای آموزشی دیدار چهره به چهره با دانش‌آموزان و خانواده‌ها از نقش بسزایی در اجرای فعالیت‌های پرورشی برخوردار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی و از طریق فضای مجازی نیز در کنار فعالیت‌هایی از جمله، اصول عقاید، احکام، اخلاق و بصیرت، برنامه‌های ورزشی، ارتباط با مساجد و نخبه‌پروری را در دستور کار داریم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار