معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد؛

کسب مقام برترشهرستان‌های استان تهران در طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست برنامه‌ریزی و هم اندیشی کارشناسان سلامت مناطق21 گانه، با اشاره به شرایط موجود کرونا ویروس و روند اجرای واکسیناسیون در کشور ابراز امیدواری کرد که وضعیت بهتری در جامعه ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۲۲۳۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام برترشهرستان‌های استان تهران در طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور الهه حسن پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نشست کارشناسان سلامت و تندرستی مناطق شهرستان‌های استان تهران با هدف همفکری و برنامه‌ریزی حوزه سلامت و تندرستی در محل اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

حسن پور ضمن قدردانی از همکاران سلامت مناطق که در امر واکسیناسیون زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند، از کسب جایگاه پنجم واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزاندر سطح کشور خبر داد و گفت: با توجه به بازگشایی حضوری مدارس از کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت مناطق می‌خواهیم تا با یک برنامه‌‌ریزی مناسب و منسجم برای هفته سلامت روان آمادگی تدریجی مدارس را مدیریت کنند.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهید به هدف و موفقیت دست پیدا کنید باید با برنامه‌ریزی صحیح و اجرای طرح درس برای مراقبین سلامت به این هدف برسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار