دبیر شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان:

دنیای تخیل بچه‌ها در مسابقه نقاشی همسازشکل واقعی به خود می‌گیرد

اصفهان(پانا) - اسماء نکوئی، دبیر شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان از فراخوان مسابقه نقاشی همساز به مناسبت هفته ملی کودک توسط خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دنیای تخیل بچه‌ها در مسابقه نقاشی همسازشکل واقعی به خود می‌گیرد

اسما نکوئی دبیر شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان گفت: نقاشی، راه ارتباطیِ قابل توجهی میان دنیای درون کودکان و جهان حقیقی است و کودکان از محیط خود تاثیر میگیرند و با استفاده از این تاثیرات، دنیایی درون ذهن خود خلق می کنند تا رویاهای رنگین خود را در این دنیا پرورش دهند، رویاهایی که درصورت دیده شدن و شنیده شدن باعث پرورش وجودی کودک و ایجاد سرمایه‌های انسانی برای آیندگان می شوند .

رئیس اداره شهر دوستدار کودک وابسته به معاونت شهرسازی و معماری افزود: یکی از بارز ترین راه‌های ابراز این دنیای کودکانه به بزرگسالان، کشیدن نقاشی است و کودکان نیازها و آرزوها و شخصیت خود را در نقاشی‌هایشان بروز میدهند، به همین خاطر توجه و دقت به آثار کشیده شده توسط کودکان، میتواند فرصت‌های ارزشمندی را برای استعداد یابی کودکان و شناخت خواسته‌ها و روحیات آنها رقم بزند .

دبیر شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اصفهان اظهارکرد: از این رو در اداره‌ شهر دوستدار کودک، با هدف رعایت حقوق کودکان به خصوص حقِ شنیده شدن به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، مسابقه نقاشی محتوا محور "همساز "برنامه ریزی و اطلاع رسانی گردید .

وی افزود: همساز تبدیل نقاشی کودکان به عروسک اختصاصی به نام خودشان است و هدفِ این مسابقه ارتقای خلاقیت و شادابی کودکان و ارتباط با محیط بیرونی کودکان است .

نکویی ادانه داد: مسابقه همساز برای کودکان ۴ تا ۱۴ سال با موضوع آزاد و هر آنچه که خودشان دوست دارند برنامه ریزی شده است و در پایان نقاشی‌ها توسط شورای مشورتی کودک و نوجوان شهر دوستدار کودک داوری شده و در نهایت از میان آثار ارسال شده، ۱۰۰ نقاشی و صاحب اثر برگزیده و عروسک اختصاصی نقاشی خود را با انحصار نام خود، دریافت می کند .

خبرنگار: رها فتوح

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار