افتتاح طرح یاریگران زندگی در جوادآباد

جوادآباد(پانا)-معاون پرورشی و تربیتی‌بدنی آموزش و پرورش جواد‌آباد گفت تمام مدارس منتخب این طرح باید با جان و دل تلاش کنند تا بتوانند گره‌ای از زندگی دانش‌آموزان باز کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرح یاریگران زندگی در جوادآباد

طرح یاریگران زندگی با حضور نغمه خسروی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جواد‌آباد و کارشناس مراقبت‌های اجتماعی برگزار شد. در این جلسه مدیران و مشاوران و رابطین سلامت مدارس حضور داشتند و به بیان نظرات خود پرداختند.

خسروی در ادامه گفت: یاریگران زندگی همان فرشتگان هدایت دانش‌آموزان هستند که با در دست داشتن سکان این کشتی، یاریگر زندگی خوب و بهتر برای دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: تمام مدارس منتخب این طرح باید با جان و دل تلاش کنند تا بتوانند گره‌ای را از زندگی دانش‌آموزان باز کنند. یک گره باز کردن از یک مشکل می‌تواند روشن کننده راه زندگی برای بسیاری از دانش‌آموزان باشد.

در ادامه محبوبه جمال، کارشناس سلامت منطقه نیز در این جلسه بیان کرد: مشاورین منطقه مانند بال‌های پرواز برای دانش‌آموزان هستند که می‌توانند با هدایت صحیح، راه روشنی را برای آینده آنان هموار کنند.

این کارشناس در ادامه گفت: تمام مدیران و مشاوران و رابطان سلامت مدارس موظفند با شناسایی دانش‌آموزان دارای مشکل، برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار