ققنوس کشتی ایران در برنامه شبانگاهی «دست در دست»

تهران (پانا) - محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای المپیک و قهرمانیِ جهان جمعه ۲۳ مهر مهمان برنامه شبانگاهی «دست در دست» می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ققنوس کشتی ایران در برنامه شبانگاهی «دست در دست»

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ «دست در دست» در چهارمین قرار پائیزی خود، میزبان محمدرضا گرایی قهرمان کشتی فرنگی جهان است که در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو و قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ توانست مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویزد.
همچنین علی تن؛ هنرمند خوشنویس و معاون مرکز هنر های تجسمی ایران و متین رضوانی پور خواننده و پژوهشگر موسیقی از دیگر مهمانان این برنامه هستند.
«دست در دست» تلاش می کند تا با دعوت از مهمانان مختلف ضمن ایجاد همدلی و همراهیِ اقشار مختلف جامعه با یکدیگر به ایجاد انگیزه، امید و حالِ خوب بپردازد.
چینشِ مهمان در این برنامه شامل چهره‌های فرهنگی، هنری، ورزشکاران و ... می‌شود که ارتباطی با حال خوب مخاطب داشته باشند. از سوی دیگر خیرین و نیکوکارانی که به هر شکلی در تلاشند تا به لحاظ معنوی یا مادی باری از روی دوش همنوعان خود بر دارند نیز از جمله مهمانان این برنامه هستند.

این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ و شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار