جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

خروجی مدیریت هوشمند کرونا بازگشت به چرخه عادی زندگی است

قزوین(پانا)- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت خروجی مدیریت هوشمند کرونا برداشتن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و بازگشت به چرخه زندگی عادی است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خروجی مدیریت هوشمند کرونا بازگشت به چرخه عادی زندگی است

منوچهر حبیبی در نشست شورای اطلاع رسانی استان قزوین، افزود: رسانه‌ها باید اهداف این طرح را برای مردم تبیین کنند.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به اخبار کرونا حساس هستند و رسانه ها این موضوع را با جدیت دنبال می کنند، اظهار کرد: اصحاب رسانه در پیشبرد و اجرای خوب مدیریت هوشمند کرونا نقش کلیدی دارند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: در طرح مدیریت هوشمند کرونا به دنبال این هستیم بدون محدودیت و ممنوعیت خاصی که موجب دشواری در زندگی مردم و کسب و کارها شود از سلامت جامعه مراقبت کنیم.

حبیبی افزود: این طرح در وهله اول اصناف و فعالان حمل و نقل عمومی را هدفگذاری کرده است، اما دامنه آن گسترش می یابد.

وی اضافه کرد: در قالب طرح مدیریت هوشمند کرونا هر فعال صنفی و راننده ناوگان حمل و نقل عمومی که واکسن زده باشد بدون محدودیت خاصی امکان ارائه خدمات را خواهد داشت و شهروندان نیز امکان اطلاع از این موضوع را دارند.

این مسوول اظهار کرد: در حوزه سلامت همه شهروندان دارای مسوولیت اجتماعی هستند و باید افرادی که هنوز واکسن نزده اند به منظور حفظ سلامت خود و دیگران زودتر نسبت به این کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد جمعیت دانش آموزی استان قزوین واکسینه شده اند، عنوان کرد: در حوزه واکسیناسیون دانش آموزی هنوز شاهد مقاومت هایی هستیم که در این خصوص باید اقناع سازی مورد توجه باشد چراکه بازگشایی حضوری مدارس در گرو واکسینه شدن دانش آموزان است.

این مسوول یادآور شد: تاکنون یک میلیون و ۱۷۰ هزار دز واکسن علیه کرونا در قزوین تزریق شده که شامل ۸۰ درصد جمعیت استان است و پیش بینی می کنیم تا پایان آبان با تسریع در واکسیناسیون به یک ایمنی نسبی دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار