مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

جذب و سازماندهی اعضا و مربیان باید بر اساس نسخه بسته تحولی صورت پذیرد

اصفهان ( پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تاکید کرد جذب و سازماندهی اعضا و مربیان باید بر اساس نسخه بسته تحولی صورت پذیرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جذب و سازماندهی اعضا و مربیان باید بر اساس نسخه بسته تحولی صورت پذیرد

جلسه توجیهی مسئولان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی نواحی و مناطق استان اصفهان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور عباس زهیری، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان، علیرضا قربانی، کارشناس تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان و حسن تقیان، کارشناس روابط عمومی و مسئول خبرگزاری پانای استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان هم از کانال مدرسه پیشتازان استان اصفهان با آدرس pishtazanesfahan@ به صورت زنده پخش می شد، عباس زهیری مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در رابطه با نسخه بسته تحولی، اصول و فرآیند اجرایی تشکیلات دانش آموزی پیشتازان مطالبی را مطرح کرد و گفت: کلیه فعالیت های سازمان در سال تحصیلی جدید باید بر اساس نسخه تحولی باشد و از نمادهای قبلی سازمان استفاه نشود.

وی افزود: همچنین جذب و سازماندهی اعضا و مربیان باید بر اساس نسخه بسته تحولی صورت پذیرد و فعال سازی کمیته های فنی و رتبه بندی پیشتازان و مربیان پیشتاز یکی دیگر از برنامه های سازمان دانش آموزی استان است که باید در سال تحصیلی جدید عملیاتی شود.

در ادامه علیرضا قربانی، مسئول تشیکلات پیشتازان، در ارتباط با حیطه کاری خودشان مطالبی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار