چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا استان بوشهر افتتاح شد

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در سال تحصیلی گذشته بیماری کرونا مانع فعالیت حضوری مدارس شد هر چند معلمان کوشا و تلاشگر با استفاده از فضای مجازی اجازه ندادند فعالیت‌های آموزشی متوقف و تعطیل شود.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا  استان بوشهر افتتاح شد

به گزارش پانا، افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری استان بوشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل کانون پرورش فکری استان ، فرماندار بوشهر ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بوشهر ، کارشناسان ، معلمان هنرمند ، پیشکسوت و دانش آموزان مقام آور فرهنگی و هنری به میزبانی مدرسه فرزانگان بوشهر در کانون امام خمینی ( ره) بوشهر برگزار شد.

علیمراد کرمی در آیین افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان در کانون امام خمینی با اشاره به شرایط کرونایی گفت: در سال تحصیلی گذشته این بیماری مانع فعالیت حضوری مدارس شد هر چند معلمان کوشا و تلاشگر با استفاده از فضای مجازی اجازه ندادند فعالیت‌های آموزشی متوقف و تعطیل شود.

کرمی افزود: اگر چه در دوره کرونا ناگزیر به آموزش‌های مجازی شدیم اما این آموزش‌ها در کنار فواید خود، مشکلاتی را برای دانش‌آموزان ایجاد کرده بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : با انجام واکسیناسیون عمومی و بهبود نسبی شرایط بیماری، آموزش حضوری به مطالبه در سال تحصیلی خانواده‌ها تبدیل شده است.

کرمی خاطر نشان کرد : رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید، بازگشایی آرام، اقتضایی و حضوری مدارس است.

کرمی با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس، واکسینه شدن دانش‌آموزان ضروری است، اظهار کرد: تا کنون 55 درصد از دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله استان واکسینه شده‌اند.

کرمی تاکید کرد: برای بازگشایی اطمینان بخش مدارس باید حداقل 75 درصد دانش‌آموزان واکسینه شوند که برای تحقق این مهم، انتظار داریم خانواده‌ها مداخله موثر بیشتری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از یکهزار و 300 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان رسیده بود، عنوان کرد: 51 دانش‌آموز هم‌استانی در دوره سی و نهم جشنواره موفق به کسب رتبه های برتر کشوری شده‌اند.

وی ادامه داد: در جشنواره سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی مسابقات در رشته‌های انفرادی برگزار شد و امیدواریم با بهبود شرایط امسال بتوانیم مسابقات گروهی و همگانی نیز برگزار کنیم.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در این آیین گفت: راه حل بهبود شرایط کرونایی، واکسیناسیون عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از عادی انگاری است.

جمشیدی ادامه داد: برای بازگشایی حضوری مدارس واکسیناسیون دانش‌آموزان در حال انجام است.

جمشیدی گفت : به منظور شکوفایی استعدادهای دانش آموزان از این جشنواره حمایت می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار