ارزشیابی آغازین ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان برگزار می‌شود

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی از برگزاری ارزشیابی ورودی (آغازین) به صورت آنلاین برای دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزشیابی آغازین ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه استان برگزار می‌شود

«بابک حشمت» در جلسه کمیته تخصصی آموزش و پرورش استان در خصوص ارزشیابی آغارین دوره اول و دوم متوسطه در سال تحصیلی 1401-1400 افزود: ارزشیابی ورودی (آغازین) در جهت اطلاع از وضعیت آموزشی دانش آموزان و برنامه ریزی برای نحوه ارائه درس از سوی مسئولین آموزشی در سطوح مختلف و دبیران پرتلاش مدارس موضوعی مهم و در خور توجه است.

وی ابراز امیدواری کرد که با شرکت حداکثری دانش آموزان در این آزمون بتوان با شناخت بیشتری از وضعیت دانش آموزان فرایند آموزش را در مسیر صحیح آن پیش برد.

معاون آموزش متوسطه استان خاطر نشان کرد: یکی از خروجی های اصلی این آزمون تجزیه و تحلیل فرایند ارزشیابی است که جایگاه دانش آموزان از نظر علمی و آموزشی تعیین می شود که با بررسی صحیح آن، برنامه ریزان آموزش در سطوح مختلف می توانند به رفع موانع و پرداختن به نقاط قوت به رشد و تعالی آموزشی دانش آموزان کمک کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی های وزارت آموزش و پرورش و به منظور بهره مندی حداکثری دانش آموزان از طرح، ارزشیابی به صورت رایگان و به صورت آنلاین از تاریخ 25 مهرماه الی 3 آبان ماه برای دانش آموزان پایه های6 گانه مقاطع اول و دوم متوسطه به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار