اقدام قضایی آخرین برخورد پیش‌بینی شده در قانون است

تبریز(پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد جرم، جامعه و خانواده را درگیر کرده و وظیفه در این راستا و در اجرای طرح نماد این است که به‌درستی اقدام شود. البته باید توجه داشت که برخورد قضایی آخرین برخورد پیش‌بینی شده در قانون است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدام قضایی آخرین برخورد پیش‌بینی شده در قانون است

احمد موقری در جلسه کارگروه فوریت های روانی - اجتماعی (نماد) گفت: برای ضمانت و اجرای طرح نماد تمام دستگاه های دولتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بقیه ادارات باید باهم همکاری و همیاری کنند تا در شناسایی بزهکاران و ارجاع آنها به مراحل بهتر موفق باشیم.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان افزود: آموزش و پرورش موظف است در خصوص روسای مناطق و نواحی که عدم همکاری و یا عدم معرفی نماینده در طرح نماد دارند اطلاع رسانی کند.

وی ادامه داد: جرم، جامعه و خانواده را درگیر کرده و وظیفه ما در این راستا و در اجرای طرح نماد این است که اقدام کنیم. البته باید توجه داشت که برخورد قضایی آخرین برخورد پیش بینی شده در قانون است.

به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، مشاوره های روانی بعد از وقوع جرم بخشی از معضل جامعه گرفتار در این قضیه است.

برابر قانون تاکید شده ترک تکلیف مسئولین که منجر به سهل انگاری و وقوع جرم باشد قابل پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار