سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

هدف از برگزاری جشنواره علمدار، شناسایی ویژگی‌های اخلاقی سردار دل‌ها است

ملارد(پانا)- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت آموزه‌های تعلیم و تربیت در مکتب سردار سلیمانی، همان مکتب اصیل اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشنواره علمدار، شناسایی ویژگی‌های اخلاقی سردار دل‌ها است

سید مجتبی هاشمی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در مورد فلسفه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری علمدار بیان کرد: آموزه‌های تعلیم و تربیت در مکتب حاج قاسم سلیمانی همان مکتب اصیل تربیت اسلامی است که ایثار و از خودگذشتگی محور اصلی این مکتب است.

وی افزود: در فرهنگ جاودانه شهید سلیمانی، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری به عنوان اساسی‌ترین اصلی مکتب راهگشا و انگشت هدایتگر انسانی است که در این مسیر به دنبال صراط مستقیم است.

هاشمی در مورد هدف برگزاری این جشنواره گفت: در جشنواره فرهنگی و هنری علمدار شناسایی ویژگی‌های اخلاقی شهید عزیز مدنظر بوده و خواهد بود؛ سیره‌ انسانی فداکار که در جمع مردم و برای مردم زیست.

سرپرست اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: همه ما معلمان و همه متولیان تربیت وظیفه داریم درس زندگی مخلصانه‌ این شهید بزرگوار در تمامی زوایا را برای نسل حاضر و آینده اسوه حسنه در تمامی صفحات کتاب زندگی و تربیت خویش مدنظر قرار دهیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار