گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستان

خرم آباد(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش لرستان به همراه گروهى از فرهنگیان و دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، در ستاد فرماندهى نیروى انتظامى استان حضور پیدا کردند و فرا رسیدن هفته نیروى انتظامى را به مسئولان نظم و امنیت استان لرستان تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستان

سید عیسى سهرابی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروى انتظامى گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش همواره قدردان زحمات شبانه روزى شما عاملان آرامش و امنیت در سطح جامعه هستند.

سهرابى افزود: امروزه نسل جوان ما در معرض آسیب هاى اجتماعى قرار دارد. از این رو نیروى انتظامى و آموزش و پرورش می‌توانند با همکارى یکدیگر بستر مناسبی را براى کاهش این آسیب ها فراهم کنند.

یحیى الهى، فرمانده نیروى انتظامى استان لرستان نیز ضمن تشکر و قدردانى از خانواده بزرگ آموزش و پرورش گفت: اگر تمام ادارات و سازمان ها به یارى آموزش و پرورش بیایند، قطعاً شاهد نسلى آگاه و خودکفا خواهیم بود.

الهى، با اشاره به تأثیر دوستان بر یکدیگر در مدارس عنوان کرد: نوجوانان و جوانان تربیت را ابتدا از بنیاد خانواده شروع می‌کنند، اما با حضور در مدارس بیشترین تأثیر را از دوستان خود مى پذیرند.

مهیاربیرانوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار