بازدید از هنرستان‌های قدس شهید صالحی فدک و شهید امانی در منطقه ۱۷

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی به همراه زهرا خدایی، کارشناس سلامت از هنرستان‌ها جهت بررسی شرایط بهداشتی در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از هنرستان‌های قدس شهید صالحی فدک و شهید امانی در منطقه ۱۷

طاهره پورمحمود، در این بازدید ضمن اشاره به ماهیت آموزش‌های مهارتی و لزوم حضوری بودن این آموزش ها گفت: می‌توانیم با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مربوطه مطابق با بخشنامه ۰۶ با رعایت تعداد محدود دانش‌آموزان، تعداد روزهای کم در هفته و امکان رعایت فاصله مورد نیاز، حضور دانش‌آموزان را در مدارس داشته باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: انجام آموزش های حضوری بدون مجوز کتبی اداره آموزش و پرورش منطقه مجاز نیست، بنابراین لازم است مراحل بازگشایی مطابق بخشنامه‌های ارسالی سریع انجام شود و باید همه توجه داشته باشیم که حفظ سلامت دانش آموزان عزیز از اولویت‌های اصلی است.

پورمحمود در این بازدید به اهمیت واکسیناسیون حداکثری در مهار ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: مدیران محترم مدارس در این راستا زحمات زیادی را متقبل شده‌اند و لازم است با بهره‌گیری از ظرفیت انجمن اولیا در جهت تحقق واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان با اطلاع رسانی و جلب مشارکت اولیا انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار