جشنواره ملی شعر نهج‌البلاغه در کاشان برگزار می‌شود

اصفهان (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان با بیان اینکه جشنواره ملی نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، گفت ۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ملی شعر نهج‌البلاغه در کاشان برگزار می‌شود

میثم نمکی ضمن اشاره به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج‌البلاغه کشور اظهار کرد: در این راستا و بر اساس سلسه برنامه‌های تدوین شده جشنواره ملی شعر نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به جزئیات این جشنواره ملی افزود: موضوعات در دو بخش اصلی و بخش ویژه تقسیم می‌شود به نحوی که بخش اصلی شامل نامه‌ها، حکمت‌ها و خطبه‌ها است و بخش ویژه شامل انسان و جامعه تراز نهج‌البلاغه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه اشعار در دو بخش کلاسیک و آزاد مورد بررسی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: شرایط ارسال به گونه‌ای است که آثار باید به صورت تایپ شده همراه با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی کامل پستی بوده و ارسال شود.

وی ضمن اشاره به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر نهج البلاغه گفت: داوطلبان و علاقه‌مندان جهت ارسال آثار باید از طریق فضای مجازی به شماره 09134035710 ارسال کنند و مهلت ارسال آثار نیز تا 30 آذر 1400 است.

نمکی ضمن اشاره به نشانی دبیرخانه جشنواره ملی شعر نهج‌البلاغه تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره به آدرس اصفهان، خیابان آبشار دوم، بعد از پل‌های غدیر، ابتدای خیابان شهید آوینی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معاون فرهنگی و رسانه‌ای و با کد پستی 36376 81668 است.

وی ضمن اشاره به جوائز جشنواره ملی شعر نهج‌البلاغه تاکید کرد: به آثار برگزیده در بخش‌های مختلف، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدایای ارزنده نقدی تعلق می‌گیرد و به برگزیدگان این جشنواره ملی اهدا شده و اختتامیه نیز دی ماه 1400 برگزار شده می‌شود.

خبرنگار: محمد طاهانمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار