تفاهمنامه همکاری بین استانداری اردبیل و بانک رفاه کارگران به امضا رسید

اردبیل(پانا) - تفاهم نامه همکاری بین استانداری اردبیل و بانک رفاه کارگران با حضور استاندار اردبیل و مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور امضا شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تفاهمنامه همکاری بین استانداری اردبیل و بانک رفاه کارگران به امضا رسید

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی،استاندار اردبیل در جریان دیدار با مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: استان اردبیل در بسیاری از شاخص های اقتصادی از میانگین کشوری پایین تر بوده و سیاست دولت سیزدهم هم محرومیت زدایی و ایجاد توسعه متوازن در کشور است.

وی اظهار کرد: به منظور تامین منابع مالی تعدادی از طرح ها و واحدهای تولیدی، اقتصادی و صنعتی استان در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش نیازمند همکاری مشارکت بانک ها هستیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه برای حل برخی مسایل با مدیر عامل بانک رفاه کارگران تنظیم و مبادله شد، افزود: منابع مالی مورد نیاز در این تفاهم نامه بدون نیاز منابع و مصارف استانی از منابع مختلف و متمرکز کشوری و صندوق توسعه ملی تامین و پرداخت می شود.

عاملی ادامه داد: به منظور حل پاره ای از مشکلات بازنشستگان استان اردبیل تسهیلات قرض الحسنه بصورت نامحدود و استثنایی پرداخت می شود؛ در حالیکه در سایر استان ها در پرداخت تسهیلات محدودیت هست.

وی با عنوان اینکه امروزه طرح های اقتصادی استان به تسهیلات بانکی نیاز دارند تصریح کرد: فعالیت های اقتصادی مستلزم منابع لازم است و برای رفع این مشکل پرداخت تسهیلات برای طرح ها و واحدهای اقتصادی بعد از تصویب در کارگروه تخصصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اشتغال، سرمایه گذاری برابر ضوابط بانکی انجام می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: طبق این تفاهم نامه معرفی اشخاص حقیقی و حقوقی در استان به منظور افتتاح حساب و افزایش منابع جهت تامین اعتبار مورد نیاز بخشی از طرح ها در دستور کار قرار گرفت.

عاملی با اشاره به اینکه تلاش ما تامین منابع مورد نیاز برای رسیدن به اهداف و ارتقای شاخص های اقتصادی خواهد بود افزود: سرمایه گذاران در حوزه های صنعت، کشاورزی و گردشگری نیازمند تسهیلات بانکی و حمایت هستند و بانک رفاه کارگران در این راستا نگاه حمایتی دارد و ما هم استقبال می کنیم.

وی اضافه کرد: در بحث زیرساخت نیز استفاده از ماده ۵۶ قانون برای تامین منابع این امر مهم بخشی از منابع از طریق بانک رفاه کارگران تامین می شود که امیدواریم با همکاری سایر بانکها نیز توازن و عدالت منطقه ای و توزیع عادلانه منابع گام های موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار