نیروی انتظامی دارای جایگاهی خاص در جغرافیای ملی ایران است

بوشهر(پانا)- نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت نیروی انتظامی در منظومه پیشرفت و عدالت، متکلف امری مهم در این عرصه شامل ایجاد امنیت و ارتقا سطح آن است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی دارای جایگاهی خاص در جغرافیای ملی ایران است

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در صبحگاه نیروی انتظامی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، نیروی انتظامی را راهبردی و حافظ امنیت جغرافیای ملی دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی در منظومه پیشرفت و عدالت، متکلف امری مهم در این عرصه شامل ایجاد امنیت و ارتقا سطح آن است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه در جامعه‌ای اگر امنیت باشد تمام امور دست یافتنی است، گفت: امنیت ناپایدار در جامعه سبب توقف و ویرانی آن جامعه می‌شود.

امام جمعه بوشهر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را از ابتدای انقلاب تاکنون، سربلند و سرافراز دانست و افزود: این نیرو در عرصه ایجاد امنیت و ارتقا سطح آن دارای کارنامه و عملکرد قابل قبولی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی دارای آفرینش اقتدار اخلاقی بر اساس اندیشه‌های فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این نیرو دارای محبوبیت در جامعه به‌ویژه در بین مظلومان است و اکنون نیروی انتظامی دارای جایگاهی خاص در جغرافیای ملی ایران است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از خدمات و عملکرد نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: نیروی انتظامی مایه افتخار و اقتدار و عزت و سازمانی برای تحقق عدالت و امنیت در جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار