مونا فرجاد:

فیلم پسران دریا سعی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به جزیره کیش و کلیشه لوکس بودن آن دارد

اصفهان(پانا) - در حاشیه دومین روز از سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان ، مونا فرجاد بیان کرد فیلم پسران دریا سعی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به جزیره کیش و کلیشه لوکس بودن آن دارد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فیلم پسران دریا سعی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به جزیره کیش و کلیشه لوکس بودن آن دارد

مونا فرجاد، بازیگر فیلم پسران دریا در نشست خبری فیلم پسران دریا گفت: فیلم پسران دریا سعی در تغییر دیدگاه مردم نسبت به جزیره کیش و کلیشه لوکس بودن آن دارد. این فیلم در دو اپیزود و در شمال و جنوب کشور فیلمبرداری شده و چالش جدید و جالبی برای من بود که با کمک افراد محلی خیلی زود به نوع گویش و نحوه راه رفتن و حرکات زنان آن منطقه مسلط شدم. این فیلم در شرایط شیوع کرونا ساخته شده ولی خوبی این کار این بود که گریم نداشتیم.

فرجاد ادامه داد: بازیگر تنها عامل فیلم است که نمی تواند از ماسک استفاده کند و متاسفانه با وجود رعایت پروتکل ها و تزریق دو دز واکسن پس از پایان فیلمبرداری، به کووید ۱۹ مبتلا شدم، ولی خوشبختانه در فیلم پسران دریا با تلاش عوامل و رعایت پروتکل‌ها کسی درگیر بیماری نشد.

وی در ادامه گفت: افشین هاشمی کارگردان اثر دوست داشت که کیش را از زاویه دیگری غیر از آن پاساژها، هتل‌ها و رستوران‌هایی که در ذهن وجود دارد نشان داده و کلیشه لوکس بودن آن را بشکند.

فرجاد تاکید کرد: ایفای نقش یک شخصیت بومی با زبان و لهجه دیگری برای من بسیار جذاب بود. برای یادگیری لهجه مینابی به منزل یکی از محلی‌ها رفتم و مدتی مهمان آنها بودم.

وی درباره همکار با افشین هاشمی اظهار کرد: تجربه کار با آقای هاشمی را داشتم. اصولاً دوست دارم با کارگردانی کار کنم که به کارش اشراف داشته باشد. آقای هاشمی به دلیل اینکه بازیگری هم می‌کند بازی را می‌فهمد و کارکردن با او لذت بخش است.

وی در پایان نکات و راهنمایی هایی به نوجوانان علاقمند به عرصه سینما گفته و آن ها را تشویق به تلاش، کوشش و ممارست در کار کرد.

فیلم پسران دریا به کارگردانی افشین هاشمی از آثار راه یافته به سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان بوده و هم اکنون در حال اکران در سینماهای کشور و پلتفرم های فیلیمو، هاشور و تیوا است.

خبرنگار : سام صالحی بختیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار