پلیس هوشمند، امنیت پایدار

جوادآباد(پانا)- همزمان با هفته نیروی انتظامی مدیر و کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش جوادآباد با رئیس کلانتری بخش جوادآباد دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پلیس هوشمند، امنیت پایدار

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش جوادآباد، همزمان با هفته نیروی انتظامی عباس کیوانلو مدیر و حسین شاهسون کارشناس حراست اداره آموزش وپرورش جوادآباد با سرهنگ سورنی فرمانده نیروی انتظامی بخش جوادآباد دیدار کردند.

کیوانلو در این دیدار بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

او گفت: مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی، از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته است. ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی هم راستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکل‌های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار