استاندار کرمانشاه:

نیروی انتظامی، مظهر اقتدار و نظم پایدار در جامعه است

کرمانشاه(پانا)- استاندار کرمانشاه در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به‌مناسبت آغاز هفته ناجا با حضور مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از نیروی انتظامی به عنوان نهادی مردمی و مدنی نام برد و گفت حافظان نظم و امنیت با مشارکت مردم، امید را در جامعه افزایش داده و بسترساز تداوم این امر مهم هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی، مظهر اقتدار و نظم پایدار در جامعه است

هوشنگ بازوند اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز با اخلاق مداری، صلابت و اقتدار بسترساز امنیت و تسهیل کننده مسیر توسعه است.

رییس شورای تأمین استان ضمن قدردانی از زحمات خالصانه، شجاعانه و فداکارانه نیروی انتظامی گفت: این مجاهدان و ایثاراگران با روحیه شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورای حسینی و دفاع مقدس امروز نیز برای امنیت فراگیر و آرامش جامعه شبانه روزی تلاش و کوشش دارند و با مشارکت و همکاری مردم برای تحقق اهداف اقدام می‌کنند.

وی افزود: ناجا به عنوان نهادی مردمی و مدنی مظهر اقتدار و امنیت کشور است که به عنوان حافظان نظم و خدمتگزاران صدیق مردم از خودگذشتگی و ایثار دارند.

استاندار کرمانشاه افزود: در ۴ سال گذشته شاهد بحران‌های فراوانی از جمله زلزله و سیل بودیم و امروز هم که درگیر کرونا هستیم نیروی انتظامی مانند دیگر بحران‌ها درخشان بوده و فعالیت‌های گسترده‌ای برای حفظ سلامت عمومی داشته که می‌توان گفت مصداق بارز مردمی بودن است.

بازوند نظم حاکم بر جامعه را ناشی از مردمی بودن نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: ناجا با مهندسی اجتماعی و ایجاد نظم، انضباط و امنیت توانسته است با بهره گیری هوشمندانه و خدمت صادقانه اعتماد مردم را جلب نموده و مسیر امیدآفرینی را تقویت کند.

وی اظهار کرد: در سالی که مزین به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی» است، شاهد نقش آفرینی تأثیرگذار ناجا برای ایجاد امنیت با همکاری مردم هستیم که این امنیت بسترساز توسعه و تسهیل کننده مسیر پیشرفت استان بوده و اگر امروز کشور مسیر توسعه را طی می‌کند ناشی از امنیتی است که با زحمات نیرو‌های مسلح حاصل شده است.

بازوند به خدمات فداکارانه و ایثارگرانه مرزبانی در حفاظت از مرز‌ها و ایجاد امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: هر چند زحمات، شب بیداری‌ها و از خودگذشتگی‌های خدمتگزاران نظام در مرز‌ها ملموس نیست، اما برای حفاظت و حراست از ایران اسلامی شهدای بسیاری را در این راه تقدیم کرده و مسیر شهادت طلبی مفتوح است و شاهد جانفشانی دلاوران ناجا هستیم.

وی گفت: مردم همیشه قدردان زحمات و خدمات مرزبانی هستند و بی شک این امنیت ناشی از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت مرزبانان است و اگر امروز جمهوری اسلامی سرزمینی امن و ایمن است، به حول و قوه الهی، فرماندهی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهداست که این مهم محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار