فرمانده انتظامی استان اصفهان:

میزان جرایم در اصفهان ۶۰ درصد کاهش داشته است

اصفهان (پانا) - فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد پلیس اصفهان در بین استان های درجه اول کشور رتبه برتر را دارد و در بین 5 منطقه با بیشترین کاهش سرقت در سال 1400 بوده است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
میزان جرایم در اصفهان ۶۰ درصد کاهش داشته است

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان پلیس خدمت گزار در خدمت مردم عزیز و شریف است و در مقابل زیاده خواهان ایستاده است.

وی با بیان اینکه پلیس مقابل کسانی که قصد بر هم زدن امنیت جامعه را دارند با تمامی قوا ایستاده است، افزود: اقتدار و ایستادگی مقابل اشرار و مهربانی با مردم دو رویکرد اصلی نیروی انتظامی استان اصفهان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: امروز همه کارکنان نیروی انتظامی با کمترین امکانات چشمداشت و پاداش تا پای جان در جهت حفظ امنیت و ارزش‌های کشور ایستاده‌اند؛ در این راستا مراقبت از امنیت در کنار سایر دستگاه‌ها مهم‌ترین رسالت ماست.

وی ادامه داد: همه نهادهایی که در حوزه امنیت تلاش می‌کنند، ارتش قهرمان، سپاه جان بر کف، دستگاه اطلاعاتی و قضائی اذعان دارند در خط مقدم برای استقرار امنیت برای مردم، نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت نظام مقدس اسلامی و به دنبال اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب است.

سردار میر حیدری با بیان اینکه همکاران من تمام قد برای ایجاد امنیت پایدار ایستاده‌اند، ادامه داد: از مرزها و تقابل با دشمنان تا مقابله با پیاده سازان، دستورات منفی فرهنگی نیروی انتظامی با بهره گیری از نخبگان در این حوزه در جهت ارتقای حوزه امنیت برای آرامش مردم تلاش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان مرجع امنیت مردم وجود خود را سینه‌ای بر افراد شرور و اراذل سپر ساخته است و شهدایی که هر روز و هر هفته در این امر جان خود را از دست می‌دهند گواهی بر این موضوع است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: پلیس انقلابی با هوش و بردباری حامی مردم است و برای رسیدن به جایگاه واقعی خود در نظام مقدس انقلاب اسلامی تلاش می کند.

وجود سامانه‌های هوشمند پلیس نشان از اراده برای خدمت به مردم است

میرحیدری افزود: هوشمندسازی پلیس در جهت ارتقا امنیت نشان دهنده هدف والای نیروی انتظامی ایران است، وجود سامانه‌های هوشمند در پلیس‌های تخصصی نشان از اراده جدی پلیس برای افزایش خدمات پلیس به مردم و دقت و اشرافیت آن به امورات کشور است.

وی با تاکید بر اینکه لباس پلیس لباس خدمت است، ابراز کرد: پلیس اصفهان در بین استان‌های درجه اول کشور رتبه برتر را دارد و در بین 5 منطقه با بیشترین کاهش سرقت در سال 1400 بوده است، در حالی که 4 استان دیگر از بین آنها جزو مناطق درجه سوم است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش60 درصدی جرایم در استان اصفهان گفت: انتظار همکاران کمک بیشتر معیشتی مسئولین است، دولت باید پلیس را حمایت کند تا پلیس دغدغه امرار معاش نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار