اعلام نارضایتی وزیر اقتصاد از تاخیر در توسعه بندر ریگ

تهران (پانا) -  وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت احداث زیرساخت‌ها و اجرای طرح توسعه بندری بخش ریگ شهرستان گناوه باید سریع و در زمان کوتاه انجام گیرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نارضایتی وزیر اقتصاد از تاخیر در توسعه بندر ریگ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید احسان خاندوزی که به عنوان نماینده رئیس جمهور و هیات دولت در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم به شهرستان گناوه سفر کرده است، روز جمعه در محل استقرار شناورهای ورودی خور بندرریگ در جمع مردم افزود: باید سال‌ها پیش اقدامات بندری در این منطقه شروع می شد و فعالان اقتصادی و مردم و تجار همچنان منتظر هستند، وضعیت موجود شایسته نیست و بطور حتم جایگاه‌ها و زیرساخت‌های بیشتری برای این منطقه لازم است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای اینکه طرح توسعه و زیرساخت های بندری ریگ در دوره کوتاهتری با مشارکت گرفتن از ظرفیت‌های داخلی و خارجی و پای کار آمدن بازیگران بخش عمومی کشور صورت گیرد، در مرکز کشور رایزنی می کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در دستور کار قرار خواهد گرفت، کمک کنیم خروجی اقتصاد منطقه رونق و نرخ بالای بیکاری کاهش پیدا کند و برکات آن در سفره مردم دیده شود.

خاندوزی افزود: براساس سوابق و پیوست‌های کاری سازمان بنادر و دریانوردی باید توضیح دهد که چرا دوره زمانی طولانی برای این کار برنامه ریزی شده است که در این زمینه پیگیری لازم انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار