مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵:

آموزش و پرورش همواره در کنار مدافعان سلامت پای کار خواهد بود

تهران(پانا)- : سلامت و نشاط در جامعه و کاهش آمار مرگ و میر و به حداقل رساندن این آمار و بازگشایی مدارس، مستلزم مشارکت حداکثری و واکسیناسیون بالای هفتاد درصد در جامعه است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش همواره در کنار مدافعان سلامت پای کار خواهد بود

سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در راستای طرح واکسیناسیون دانش آموزان گفت: هدف اصلی این طرح بازگشت سلامت، نشاط و شادابی به جامعه و به حداقل رساندن آمار مرگ و میر و بازگشایی مدارس بوده که البته این امر منوط و مستلزم مشارکت حداکثری و واکسیناسیون بالای هفتاد درصد جامعه است. این طرح می تواند زمینه ای برای بازگشایی زودتر مدارس و امنیت، آرامش و شور و شادی در مدارس و جامعه باشد و همچنین ما نیز شاهد حضور دانش آموزان در سرکلاس های درس باشیم.

سپس شهریاری افزود: آموزش و پرورش همواره در کنار مدافعان سلامت پای کار خواهد بود و همیشه جامعه فرهنگی در شرایط مختلف به هر نحو که توانسته در رفع مشکلات کشور سهیم بوده است. در ضمن واکسن هایی که در این مراکز تزریق می شود از نوع واکسن سینوفارم بوده و بدون نیاز به ثبت نام و تنها با مراجعه حضوری و در دست داشتن مدارک شناسایی در کوتاه ترین زمان و با رعایت کامل پروتکل های مورد نظر قابل تزریق می باشد.

در ادامه عبداله نیک مهر سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با وزارت بهداشت و ستاد کرونای شهر تهران و تاکید مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بر تسریع در امر واکسیناسیون دانش آموزان؛ منطقه ۱۵ در پنج پایگاه به تفکیک جنسیت در روزهای پنج شنبه و جمعه، پانزدهم و شانزدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر آماده خدمت رسانی به دانش آموزان دوازده تا هجده سال و خانواده هایشان می باشد.

نیک مهر در ادامه سخنانش افزود: مراکز واکسیناسیون مشمول این طرح درمنطقه ۱۵ عبارتند از: هنرستان پسرانه هفتم تیر، مجموعه ورزشی شهید فراهانی، دبیرستان پسرانه شهید مجتهدی، دبیرستان دخترانه جوادالائمه، دبیرستان دخترانه شهدای مکه

در پایان ربابه عظیم زاده، کارشناس پیشگیری و سلامت منطقه ۱۵ بیان داشت: حضور دانش آموزان برای واکسیناسیون در این مرکز به هیچ وجه اجباری نیست و این پایگاه ها برای تسریع و سهولت دسترسی دانش آموزان و خانواده هایشان برپا شده است.

وی افزود: نظارت بر حسن انجام و اجرای این طرح با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاونت پرورشی، معاونت برنامه‌ریزی و اداری، رئیس اداره حراست و دیگر همکاران ستادی منطقه و همچنین مدیران و عوامل اجرایی مدارس در حال پیگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار