سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

«حسین علیمرادی» شخصیتی انسان‌ساز و فرهنگ‌ساز بود

برای تحقق کامل عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش خواهیم کرد

چابهار (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد حسین علیمرادی، فردی انسان‌ساز و فرهنگ‌ساز بود که همراه کردن مردم مهمان‌نواز، میهن‌دوست و مرزداران غیور این منطقه با توسعه آموزش و فرهنگ، مهمترین دستاورد ماندگار او در سیستان و بلوچستان است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
«حسین علیمرادی» شخصیتی انسان‌ساز و فرهنگ‌ساز بود

علیرضا کاظمی در آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری 1400 بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری ضمن ابراز خرسندی از ادای دین و تکریم شخصیت فرهیخته، تاثیرگذار، عاشق و دوستدار مردم و دانش آموزان «حسین علیمرادی» و خانواده جهادگر وی، اظهار کرد: خروجی و برون داد فعالیت‌های موسسه دست یاری به دشتیاری، به عنوان یک اقدام شایسته، انسان هایی شایسته هستند که آینده ایران اسلامی را رقم خواهند زد.

کاظمی افزود: حسین علیمردای آغازگر یک فرهنگ در این منطقه بود که آیندگان ثمره آن را خواهند. علیمردای فردی انسان ساز و فرهنگ ساز بود که فرهنگ این منطقه را تحت تاثیر قرار داد.

کاظمی خاطرنشان کرد: همراه کردن مردم مهمان نواز، میهن‌دوست و مرزداران غیور این منطقه با توسعه آموزش و فرهنگ، کاری بود که علیمردانی آن را به خوبی انجام داد.

وی اظهار کرد: توجه به عدالت و توسعه عدالت و در راس آن عدالت آموزشی بسیار مهم و مشارکت و همدلی مردم منطقه در این زمینه بی نظیر است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: مردم این استان وفادار به انقلاب و مستحق خدمت هستند و حسین علیمردای نماد خدمت خالصانه و ماندگار است که در حقیقت مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه را تسهیل کرد.

کاظمی گفت: آینده خوبی در انتظار در این منطقه است چرا که نگاه‌ها تغییر کرده و تحولات بنیادین در حال رخ دادن است.

وی افزود: اگرچه سیستان و بلوچستان با شاخص‌های کشوری فاصله دارد اما تلاش های مسئولین و مردم و همراهی و هم افزایی آنان باعث شده بالاترین نرخ رشد در شاخص ها در این استان اتفاق افتد و این تلاش‌ها ارزنده و ستودنی است و اطمینان می‌دهیم تا تحقق کامل عدالت آموزش تلاش خواهیم کرد.

کاظمی تصریح کرد: کارگروه توسعه عدالت در سیستان و بلوچستان در وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه طراحی و برنامه‌ریزی شده و پیگیری امور و شاخص ها در دستور کار این کارگروه قرار دارد. کاهش فاصله های درون استانی و برون استانی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است.

کاظمی خاطرنشان کرد: تخصیص هزار نفر ردیف استخدامی ویژه این استان در کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان نشان از توجه ویژه دولت به سیستان و بلوچستان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خطاب به مسئولان استانی، اظهار کرد: ساخت اردوگاه ملی در استان خود را آغاز کنید و از ظرفیت‌های استانی و کشوری در این اقدام بهره‌گیری کنید، ما هم پشتیبانی خواهیم کرد.

کاظمی با بیان اینکه توسعه کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دارالقرآن ها نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: آموزش و توانمندسازی معلمان، شرط تحقق عدالت آموزشی است.

وی افزود: اولویت های آموزشی مناطق مختلف و مدارس استان را اعلام کنید تا برنامه ریزی و طراحی لازم صورت پذیرد.

کاظمی بر افزایش سرانه مدارس در بخش‌های مختلف، تامین نیازهای تجهیزات و فناوری، تهیه تبلت برای دانش آموزان در قالب طرح هدایت (هر دانش‌آموزی یک تبلت، هر تبلت یک کلاس درس) تاکید کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۰ بخش پیرسهراب شهرستان دشتیاری تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار