معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری درباره واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت:

واکسیناسیون همه دانش‌آموزان 12 سال به بالا هر چه سریعتر باید انجام شود

شهرکرد(پانا)- طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ سال به بالا در دوره متوسطه اول و دوم با مدیریت مدیران مدارس در حال اجراست و دانش‌آموزانی که هنوز واکسن نزده‌اند، باید هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون همه دانش‌آموزان 12 سال به بالا هر چه سریعتر باید انجام شود

زهرا امیدی، معاون آموزشگاه مرضیه به نقل از فخرالدین اسدی، معاون تربیت بدنی و بهداشت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ سال به بالا(دوره متوسطه اول و دوم) شایسته است مدیران مدارس با فوریت نسبت به اطلاع رسانی به باقی دانش آموزانی که واکسن نزده اند و اولیا آنها از طریق فضای مجازی، تماس با اولیا، شبکه شاد و ...جهت انجام واکسیناسیون دانش آموزان اقدام لازم را به عمل آورند.

همچنین وی در خصوص چگونگی واکسینه شدن دانش آموزان افزود: دانش آموزان باقی مانده با داشتن شناسنامه و با همراهی یکی از والدین تا تاریخ 20 مهرماه به یکی از پایگاه‌های واکسیناسیون محل سکونت خود مراجعه کنند.

زهرا امیدی در ادامه گفت: دانش آموزانی که از طریق سامانه بهداشت salamt.gov.ir نوبت گرفته اند، در تاریخ مشخص شده به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی همچنین اظهار کرد: از آنجا که بازگشایی مدارس، سیاست تاکیدی آموزش و پرورش است، بنابراین برنامه ریزی و پیگیری جدی برای تحقق این امر وجود دارد.

خبرنگار دانش آموز: مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار