رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

مجموعه مدیریت شهری یک مجموعه واحد است

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی اسلامشهر بر پیگیری ریشه‌ای مسائل شهری و دغدغه شهروندان جهت ممانعت از بروز مشکل برای مردم در سال‌های آتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه مدیریت شهری یک مجموعه واحد است

محمد‌مهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، در هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر که به صورت فوق‌العاده برگزار شد، در سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و سوگواری‌ها اظهار کرد: اگر به عمق تاریخ نگاه کنیم، طبق فرمایشات امام راحل که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته، محرم و صفر در روح تاریخ ساری و جاری است و بر ما واجب است که با فهم دقیق مسائل در هر برهه زمانی از این ایام پربرکت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و راهبردی بهره کافی را ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: ضمن آرزوی توفیق برای دانشجویان، دانش‌آموزان و مسئولان تربیتی، معلمین و دانشگاهیان در سال تحصیلی جدید، ان‌شاءالله با همت و برنامه‌ریزی دقیقی که در حوزه درمان برای واکسیناسیون در دولت جدید آغاز شده، با ریشه کن شدن سریعتر ویروس کرونا، ترم آینده مدارس و مراکز آموزش عالی به صورت حضوری برگزار شود.

سلیمی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری یک مجموعه واحد است و در کنار هم معنا می‌یابد، تأکید کرد: برخی موضوعات در ادوار گذشته شورا مصوب شده لیکن موجب بروز برخی مشکلات برای شهروندان شده، به همین دلیل شورای ششم به مردم شریف و ولایتمدار اسلامشهر قول می‌دهد که حداقل همانند دوره پنجم شورا که شاهد اتفاقات خوب در سطح شهر بودیم، مسائل ریشه‌ای پیگیری شود و موضوعی تصویب نشود که در آینده برای شهروندان مشکل‌ساز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ادامه داد: توسعه و آبادانی امروز شهر ما، حاصل زحمات و تلاش‌های افراد بسیاری است که حتی ممکن است دیگر در این مجموعه حضور نداشته باشند و ما باید قدردان آنها باشیم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار