حرکت نوآورانه آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در اجرای طرح همراهان مهر

تهران‌(پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از حرکت نوآورانه آموزش و پرورش استثنایی مرکزی  در اجرای همراهان مهر به منظور جبران کیفیت آموزش در عصر کرونا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حرکت نوآورانه آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در اجرای طرح همراهان مهر

به گزارش روابط و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در بخشی از نشست شورای راهبری که با محوریت گزارش آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در اجرای بسته های تحولی عملکرد خوبی داشته اشت و اهدافی بالاتر از شاخص ها در این استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت کردن آموزش و پرورش در زیست بوم کرونا کار سختی است، گفت: آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در زیست بوم کرونا ۱۴۱۲ محتوای آموزشی تولید کرده است که تمامی این محتواها مورد استفاده قرار گرفته شده است و این استان در پیاده سازی اطلس یادگیری نیز عملکرد خوبی داشته است.

معاون وزیر با بیان اینکه توسعه مشارکت ها در آموزش و پرورش استثنایی یک امر جدی تلقی شده است، گفت: عملکرد آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی در نهضت مشارکت توان افزایی و تامین زمین برای ساخت ۶ مدرسه قابل تقدیر است.

وی افزود: هم چنین ساخت یک مدرسه ویژه دانش آموزان طیف اتیسم در این استان باید پیگیری شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه استان مرکزی جزء استان هایی است که مرکز جامع تشخیصی، توانبخشی و آموزشی در آن استان راه‌اندازی شده است، گفت: ایجاد اتاق دائمی آکوستیک سنجش در این‌ استان نیز ارزشمند است.

وی با بیان اینکه در جهت تامین تجهیزات هوشمند ارتباطی در طرح هدایت ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیده شده است، گفت: سهم آموزش و پرورش استان مرکزی ۶ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان است و این سهم شامل دانش آموزان استثنایی نیز می شود که برای اختصاص آن پیگیری لازم باید انجام شود.

حسینی در پایان گفت: تدوین سند ۵ ساله نیروی انسانی و فضای آموزشی توسط آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی نیز قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار