هاشم صیامی در گفت و گو با پانا

هدف اصلی دوومیدانی ایران استفاده از مربیان داخلی است

افت ورزشکاران در لیگ بی‌تاثیر از شرایط کرونا نبوده است/ هیچ ورزشکاری در مسابقات لیگ حاشیه امنیت نداشت

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون دوومیدانی از روند برگزاری مسابقات لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی دوومیدانی ایران استفاده از مربیان داخلی است

هاشم صیامی در گفت‌وگو با پانا درباره لیگ برتر دوومیدانی ایران گفت: « شرایط لیگ امسال به نسبت خوب بود و ورزشکاران هم راضی بودند، ما امسال سه ورزشکار از لهستان بلاروس و کنیا در مسابقات لیگ داشتیم. ورزشکاران شاخص ما مثل حدادی و تفتیان در مسابقات لیگ حضور پیدا کردند. مبلغ قرارداد ورزشکاران نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده بود و همین موضوع باعث رضایت آنها شده بود. از آن طرف باشگاه‌های خوبی مثل سایپا، سپاهان، ذوب‌آهن و پلیمر خلیج فارس در لیگ امسال حضور داشتند. »

وی ادامه داد: « در مجموع از شرایط برگزاری لیگ راضی هستیم.اما سختی‌های خودش را هم داشت. به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی داشتیم اما تلاش کردیم تا لیگ دوومیدانی را در استادیوم استاندارد امام رضا برگزار کنیم. بهترین پیست را در آن مجموعه ایحاد کردیم اما با همه سختی‌ها و مشکلات و فراهم کردن تجهیزات لیگ امسال شرایط خوبی داشت. »

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد عملکر ضعیف حدادی در لیگ امسال اظهار کرد: « ما در سال گذشته فقط چند ورزشکار تاپ در لیگ داشتیم اما امسال این تعداد افزایش پیدا کرده بود و هیچ یک از ورزشکاران هم حاشیه امنیت نداشتند؛ احسان حدادی هم یکی از ورزشکاران شاخص دوومیدانی ایران است که زحمات زیادی کشده اما باید بپذیریم ورزشکاران ما به خاطر شرایط کرونا از شرایط مسابقه دور بودند و فصل مسابقات هم نبود. امیدوارم در ادامه روند مسابقات بهتر شود. ما در تلاش هستیم رقابت‌های لیگ جوانان هم به میزبانی خرم آباد برگزار کنیم تا ورزشکاران جوان هم در کوران مسابقات قرار بگیرند و رقابت کنند.»

صیامی اولویت اصلی فدراسیون را بازی‌های آسیایی هانگژو را دانست و گفت: « کمتر از یک سال تا آن رقابت‌ها زمان باقی مانده و ما باید کارمان را از همین حالا شروع کنیم. قرار است با پایان مسابقات لیگ، کمیته‌های تخصصی تشکیل و آنها شرایط اردویی و عملکرد ورزشکاران را بررسی کنند . مسابقات کشورهای اسلامی، رقابت‌های جهانی آمریکا را پیش از بازی‌های آسیایی پیش رو داریم. »

وی در پاسخ به این سوال که از مربیان داخلی یا خارجی برای حدادی و تفتیان عنوان کرد: « هدف اصلی ما استفاده از مربیان ایرانی است اما اگر نیاز باشد برای آماده‌سازی بهتر ورزشکاران مربیان خارجی هم در دستور کار است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار