فراخوان تشکیل بانک اطلاعاتی جوانان نخبه در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد(پانا)- واحد «امور نوجوانان و دانش آموزی » مجمع ملی جوانان در جهت شناسایی و استفاده از پتانسیل‌های نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، رسانه ای و ... اقدام به راه‌اندازی بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان کرده است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان تشکیل بانک اطلاعاتی جوانان نخبه در چهارمحال و بختیاری

این بانک در برگیرنده اطلاعات تقسیم بندی شده نخبگان حوزه های مختلف جامعه نوجوان است که در جهت استفاده از ایده ها، نظرات و برنامه های نوجوانان نخبه و همچنین کمک به تحقق و اجرایی شدن پتانسیل های درونی این نخبگان است.

یلدا مظفری، دستیار واحد امور نوجوانان بخش بانوان در گفت و گو با پانا گفت: پس از مصوبه نشست شورای هماهنگی کارگروه‌های تخصصی امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان با دبیرکل مجمع ملی جوانان، در ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ دستیاران امور نوجوانان و دانش‌آموزی مجمع جوانان استان ها، اقدام به تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان استان کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی و فراخوان عمومی از طریق اپیکیشن شاد صورت گرفت.دستیاران می باید برنامه ها و ایده های این نوجوانان را به مجمع جوانان استان یا کار گروه های تخصصی امور نوجوانان جهت حمایت انتقال دهند.

مظفری همچنین در مورد هدف از تشکیل بانک اطلاعاتی عنوان کرد: جمع آوری اطلاعات به منظور شناسایی و استفاده از پتانسیل ها و توانایی های نخبگان رسانه ای، فرهنگی،اجتماعی و... در جهت کمک به پتانسیل های درونی این افراد است.

خبرنگار دانش آموز پگاه سمیع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار