کبدی کاران جوان خراسانی از رقابتهای انتخابی المپیاد کشور باز ماندند

خبرگزاری پانا: سرمربی تیم کبدی استاندارد جوانان خراسان رضوی گفت: تیم استان با شکست مقابل تیم های کبدی استاندارد و جوانان استانهای مازندران و گلستان از دور رقابتهای المپیاد کشوری حذف شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن سردار بیان کرد: علی رغم شایستگی کبدی کاران جوان استان، مصدومیت 2 نفر از بازیکنان و نداشتن بازیکن ذخیره به دلیل مشکلات مالی علت ناکامی تیم در رقابتهای انتخابی المپیاد کشوری بود.

وی افزود: مصدومیت دو بازیکن تیم از ناحیه بینی و مچ پا و نبود یار ذخیره باعث این ناکامی شد.

سرمربی تیم کبدی استاندارد جوانان استان با بیان اینکه بازیکنان تیم با هزینه شخصی به این رقابتها در کردکوی اعزام شده بودند، بیان کرد: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازیکن ذخیره به همراه تیم به مسابقات اعزام کنیم در صورتی که حریفان قدرتمندمان با 14 بازیکن کامل در این رقابتها شرکت کردند.

سرمربی تیم کبدی استاندارد خراسان رضوی با ابراز رضایت از تلاش شاگردانش گفت: علی رغم مشکلات به وجود آمده در دقایقی از دیدار اول از تیم مازندران جلو بودیم اما در نهایت با اختلاف اندک 41 بر 44 بازی را به این تیم واگذار کردیم.

سردار ادامه داد: در دیدار دوم نیز در شرایطی که با شش بازیکن در مقابل 7 بازیکن تیم گلستان به میدان رفته بودیم نیمه اول با تساوی 16 بر 16 به پایان رسید اما با تحلیل توان بدنی بازیکنان، در ادامه این دیدار با نتیجه 47 بر 33 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تیم های گلستان و مازندران از بازیکنان قدرتمندی بهره مند بودند، گفت: هر دو حریف تیم کبدی استاندارد خراسان رضوی در مسابقات انتخابی منطقه 4 کشور برای حضور در المپیاد کشوری به مرحله بعدی صعود کردند.

گفتنی است مسابقات تیم کبدی استاندارد استان روز گذشته 4 شهریورماه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار