مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

نقش سرگروه‌های آموزش ابتدایی برای بهبود کیفیت آموزش و رابطه آموزگاران موثر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در مراسم تقدیر از سرگروه‌های آموزشی، فعالیت‌های سرگروه‌های آموزش ابتدایی را درجهت بهبود کیفیت آموزش و رابطه آموزگاران موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۹۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
نقش سرگروه‌های آموزش ابتدایی برای بهبود کیفیت آموزش و رابطه آموزگاران موثر است

مراسم تقدیر از سرگروه‌های آموزشی مقطع ابتدایی با حضور محمد حسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، فاطمه امیرآبادی؛ معاون آموزش ابتدایی، زهره مسیبی؛ کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی در اندیشکده تحول و به صورت پخش زنده در کانال آموزگاران منطقه 4 در بستر شبکه شاد برگزار شد.

در این نشست؛ محمدحسین لونی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یک ساله سرگروه های آموزشی در جهت بهبود کیفیت آموزشی و رفع مشکلات آموزش مجازی در سال تحصیلی گذشته بیان کرد: سال گذشته سال بسیار سختی برای همه ما به خصوص آموزگاران ابتدایی در امر آموزش مجازی بود که به یاری خدا و با همدلی و همکاری همه شما پشت سر گذاشته شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با اشاره به اینکه اهداف گروه‌های آموزشی به عنوان مجمع آموزشی بسیار موثر است، افزود: گروه‌های پرورشی و پژوهشی با این اندیشه بوجود آمده است که ضمن برقراری ارتباط سازنده بین آموزگاران، در جهت بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی فعالیت کند و این امر در این منطقه به خوبی اجرا می شود.

فاطمه امیر آبادی؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 4 عنوان کرد: بدون شک آموزش مجازی نمی تواند جایگزین آموزش حضوری و شرکت دانش آموزان در کنار هم و ارتباط چهره به چهره با معلمان شود، اما همه ما سعی و تلاش خود را کرده ایم فضا را به صورت مناسب مدیریت کنیم تا کارایی بیشتری داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه با اشاره به فعالیتهای سرگروه های آموزش ابتدائی گفت: از جمله کارهای انجام شده حضور و نظارت راهبران آموزشی و سرگروه های آموزشی در کلاس‌های مجازی همکاران بوده که ضمن رصد کلاس ها موارد مثبت و منفی بررسی شده و بازخورد مناسب داده شده است و با حضور در کلاس‌های مجازی فعالیت همکاران را رصد کرده و ضمن تقدیر از فعالیت همکاران مداخلات موثر آموزشی را انجام می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار