جلسه معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان کهک برگزار شد

قم(پانا)- جلسه توجیهی معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان کهک، با حضور مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان کهک برگزار شد

جلسه توجیهی و هم اندیشی معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان کهک، با حضور مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش استان قم و بیش از 30 نفر از معاونان و مربیان پرورشی باسابقه و جدید مدارس، در اتاق جلسات آموزش و پرورش کهک برگزار شد.
در جلسه مزبور که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بود، ابتدا «حسن شهامی» معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کهک، توضیحاتی پیرامون کلیات جلسه و ضرورت اهتمام مربیان و معاونان پرورشی نسبت به اجرای مصوبات آن بیان کرد.
سپس «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم، در سخنانی اجرای بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» مشتمل بر مهارت های تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، خبرنگاران دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و تقویت نقش‌پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه‌پذیری دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.
وی همچنین سرفصل های سند تحول تشکیلات «پیشتازان» سازمان دانش آموزی را تشریح کرد و خواستار اجرای دقیق فعالیتهای سازمان بر اساس این سند از سوی مربیان پیشتاز شد.

در ادامه، «اکبر علی بابایی»، رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان، نکاتی را پیرامون حوزه فعالیت خود و ضرورت و الزامات سوق دادن دانش آموزان به فعالیت ها و مسابقات فرهنگی هنری بیان کرد.
در این جلسه، هریک از حاضران به بیان سوالات و دیدگاه های خود پیرامون مباحث مطرح شده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار