در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

صدور مجوز تأسیس مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی

اسلامشهر (پانا)- با اخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
صدور مجوز تأسیس مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، حامد زارعی سرپرست این مرکز از صدور مجوز راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد و افزود: این مرکز در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد دانشگاهی اسلامشهر راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: از فرآیندهای اجرایی این مرکز می‌توان به انجام نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و همچنین خدمات مهارت‌آموزی اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تأکید بر لزوم مهارت‌آموزی در کنار تحصیل و یا پس از فراغت از تحصیل دانشجویان، تشکیل این مرکز در دانشکده مهارت و کارآفرینی را فرصتی ویژه برای توأم‌کردن مهارت در کنار تحصیل برای تمامی دانشجویان این واحد دانشگاهی و شهرستان اسلامشهر دانست.

او خاطرنشان کرد: «مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی» با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرایند اصلی، نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و نیز ارائه خدمات مهارت‌آموزی مورد نیازِ بازارِ کار به دانشجویان با تکیه بر ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیردولتی و همچنین مراکز آموزشی (دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد) وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، راه‌اندازی شده و فعالیت خواهد کرد.

زارعی ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند متعال و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، امیدواریم با شروع فعالیت این مرکز در آینده نزدیک، گام بلندی در جهت توانمندسازی و کسب آمادگی عملی و همچنین ایجاد تحول در نگرش دانشجویان به زمینه‌های اشتغال در جامعه برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار