از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزار شد:

شور عاطفه‌ها در چهاردانگه

تهران(پانا)- مراسم جشن عاطفه‌ها با عنوان «شور عاطفه‌ها» از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل شهرستان‌های تهران، با همکاری سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در آموزشگاه هیئت امنایی امام‌رضا(ع) در شهرستان چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها در چهاردانگه

در این مراسم که با هدف ترویج و راه‌اندازی پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد، عربعلی زینالی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، حسین زمانیان معاون مدیر کل کمیته امداد، روح‌الله مسعود پوری مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه و ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حاضر بودند.

عربعلی زینالی هدف از برگزاری چنین پویش‌هایی را بستری برای تمرین نوع‌دوستی بیان کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها در تلاش است تا دانش‌آموزان را با فرهنگ خیرخواهی و کمک به هم‌نوع آشنا کند و این پویش بهترین بستر برای تمرین نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، با اولویت دانستن آموزش حضوری، تصریح کرد: هر‌چند اولویت آموزش و پرورش آموزش حضوری است اما درصد زیادی از دانش‌آموزان استان به شیوه غیرحضوری آموزش می بینند و متاسفانه تعدادی از آنها از دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی محروم هستند.

او با قدردانی از همکاری و تعامل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) در برگزاری این جشن اظهار امیدواری کرد که با همراهی و مشارکت مردم، هیچ دانش‌آموزی محروم از آموزش مجازی در سطح استان نباشد.

لازم به ذکر است، شماره حساب ۱۹۶۲_۵۰۲۱_9979_6037 برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نیکوکاران استان و مشارکت در شور عاطفه‌ها در نظر گرفته شده است.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار