چند درصد مشترکان برق قبض نجومی دریافت کردند؟

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر به ارقام نجومی برخی از قبض‌های برق اشاره می‌کند و می‌گوید ۲ درصد از مشترکین برق خانگی در کشور مشترکین پرمصرف هستند و بیش از دو برابر الگوی مصرف، برق مصرف می‌کنند. اگر طی یکسال گذشته میزان مصرف تغییر کرده باشد، قطعا نرخ پرداختی آنها با افزایش ۲۳ درصدی روبرو شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
چند درصد مشترکان برق قبض نجومی دریافت کردند؟

عبدالامیر یاقوتی در گفت و گویی رادیویی اظهار کرد: مشترکانی که میزان برق مصرفی آنها بیشتر از ۶۰۰ کیلووات در ماه است، بالاتر از الگوی مصرف هستند و هزینه پرداختی آنها با تعرفه بالاتر حساب می شود، مبلغ این مشترکین به عدد ۸۰۰ هزار تومان می رسد.

وی افزود: مصرف تا ۱۰۰ کیلو وات برق در ماه رایگان و بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ مصرف معمولی است، مشترکانی که از ۳۰۰ مگاوات بیشتر مصرف می کنند، هزینه پرداختی آنها با شیب تندتری افزایش می یابد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین شرکت توانیر با بیان اینکه کسانی که بیشتر از ۴۰۰ کیلو وات در ماه مصرف می کنند هزینه پرداختی آنها در دو ماه، ۱۵۰ هزار تومان می شود، گفت: مشترکانی که میزان برق مصرفی آنها بیشتر از ۶۰۰ کیلووات در ماه است، بالاتر از الگوی مصرف هستند و هزینه پرداختی آنها با تعرفه بالاتر حساب می شود، مبلغ این مشترکین به عدد ۸۰۰ هزار تومان می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار