آیت‌الله جنتی: مسئولین باید وظیفه تشکیلاتی خود را به درستی انجام دهند

وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی و سیاسی است

تهران (پانا) - با حضور آیت‌الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مراسم معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله جنتی: مسئولین باید وظیفه تشکیلاتی خود را به درستی انجام دهند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، آیت‌الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم معارفه قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سالن اجتماعات دفتر مرکزی شورا و روسای دفاتر استانی از طریق ارتباط تصویری برگزار شد، با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و آرزوی توفیق زیارت امام حسین علیه السلام، اظهار داشت: در ابتدا باید از تلاش‌های جناب آقای لطفی تقدیر کرد و بر خود لازم می‌دانم از زحمات بی دریغ ایشان قدردانی کنم.

آیت‌الله جنتی افزود: از جناب آقای اشجری نیز بابت قبول مسئولیت مهم و خطیر قائم مقامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکر می‌کنم و امیدوارم وظایف محوله را تا آنجایی که اسلام و نظام اجازه دهد، به سر مقصد منظور برساند.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی و سیاسی است و کسی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرد می‌بایست هماهنگی‌های لازم را با تمامی کارکنان این نهاد و همچنین ارگان‌ها و سازمان‌های عضو این شورا برقرار کند تا با یاری خداوند متعال با وفاق، همدلی و همکاری مطلوب قدم‌های شایسته‌ای را در راستای انجام وظیفه تشکیلاتی و اهداف متعالی شورا برداریم.

آیت‌الله جنتی تاکید کردند: مسئولین باید در ابتدا وظایف شرعی و در گام بعدی وظیفه تشکیلاتی خود را به درستی انجام دهند که این مهم نیازمند برگزاری جلسات متعدد و فعالیت‌های اجرایی می‌باشد.

ایشان در پایان افزودند: در هر مجموعه‌ای نیروهای خدمتگذار و صادق، بسیار با ارزش هستند و امیدواریم که جناب آقای اشجری با توجه با تدابیر مدیریتی خود بتوانند در تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی و رعایت موازین شرعی در انجام وظایف محوله، گام‌های شایسته‌ای را در کنار نیروهای متدین و خدوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار